Încep lucrările la pista de biciclete Splaiul Independeței-Piața Națiunile Unite-Pod Grozăvești

În perioada imediat următoare vor începe lucrările de amenajare a pistei pentru biciclete care va lega Piața Națiunile Unite (zona centrală) de zona Grozăvești.

Bicicliștii vor putea călătorii pe pista dedicată lor de la Podul Națiunile Unite la Podul Grozăvești.

În acest moment s-a delimitat zona și s-a tras marcajul pentru decopertarea acestei benzi.

Acest segment face parte din Traseul 3 al proiectului: Calea Victoriei – Pod Natiunile Unite – Splaiul Independentei – Pod Grozavesti – b-dul Mihail Kogalniceanu – b-dul Regina Elisabeta.

Care sunt tronsoanele elaborate de PMB?

Traseul 1

  • Tronsonul 1: Piaţa Victoriei – Bdul. Aviatorilor – b-dul Beijing – str. Nicolae Caranfil – sos. Pipera;
  • Tronsonul 2: B-dul. Constantin Prezan – sos. Kiseleff – Piata Piata Presei Libere)

Traseul 2

P-ţa Victoriei – B-dul Iancu de Hunedoara – Şos. Ştefan cel Mare – Şos. Mihai Bravu

Traseul 3

Calea Victoriei – Pod Natiunile Unite – Splaiul Independentei – Pod Grozavesti – b-dul Mihail Kogalniceanu – b-dul Regina Elisabeta.

Traseul 4

B-dul Libertăţii – Piaţa Constituţiei – B-dul Unirii – B-dul Decebal – B-dul Basarabia

Li se ia o banda șoferilor

Momentan, banda auto pe care se va realiza pista de biciclete de la Națiunile Unite la Grozăvești este, în proporție de 70%, ocupată de mașini parcate.

Șoferii vor deveni din nou isterici și vor spune că li s-a luat o bandă și li s-a dat bicicliștilor care nu prea se văd pe banda respectivă.

Îmi pică mănușă acest traseu

Eu merg cu bicicleta pe traseul Pod Ciurel-Universitate cam de 7 ani. Aceste piste pică foarte bine pentru mine. Și chiar nu înțeleg de ce nu merg mai departe câteva sute de metri până la intrare în Crângași sau până la Ciurel.

Acest traseul nu este un iad pentru bicicliști, ci se poate circula decent cu bicla. Iad mi se pare Șoseaua Ștefan cel Mare-Mihai Bravu.

Piste de biciclete doar în zona marilor intersecții?

Sunt de părere că într-un oraș cum este Bucureștiul ar fi mai util să se realizeze piste de biciclete cu 50 de metri inainte (si după?) marile intersecții. Și pistele să se unească după ce s-au realizat piste în toate intersecțiile mari.

De asemenea, bicicliștii ar trebui lăsați să meargă și pe interzis, acolo unde strada permite.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.